جستجو در مقالات
مقالات
★★★ بهـتریـݧ برندهاے مداد رنگـے فقــط جهت آشنایے ؛ نه تبلـغ !

★★★ بهـتریـݧ برندهاے مداد رنگـے فقــط جهت آشنایے ؛ نه تبلـغ !

*** همه ی مداد رنگی ها برابر نیستند و این بستگی به خیلی چیزها از قبیل بودجه ، علاقه شخصی، قدرت دست و اینکه چه نوع نقاشی و هنری می خواهید خلق کنید دارد. به نظر میرسد باید قبل از خرید مدادرنگی مورد علاقه تان یک مقدار تحقیق کنید.
به نظر می‌رسد بسیاری از کودکان هر آن‌چه را که با زبان نتوانند بیان کنند، در غالب نقاشی‌های خلاقانه خود نشان می‌دهند .

اغلب کودکان از بازی کردن با رنگ‌ها و ترکیب کردن آن‌ها لذت می‌برند. پدر و مادر با کمی دقت بیش‌تر در نقاشی کودک می‌توانند تا حد زیادی با روحیه، احساسات و علاقمندی‌های او آشنا شوند. کودک می‌تواند از ابزارهای متفاوتی برای نقاشی استفاده کند و مداد رنگی یکی از پرطرفدارترین این ابزارها در میان کودکان است.یکی از ویژگی های بسیار مهم یک مداد خوب دیر شکستن آن است. نرم و روان بودن مداد و بدنه ی خوش دست آن نیز از نکات کلیدی و مهم آن می باشد. البته باید توجه داشت که نقاشی فقط مختص کودکان نیست و بزرگ سالان و نقاشان حرفه ای نیز نیازمند ابزار درست و خوب برای آفرینش هنرشان هستند . در نتیجه شناخت بهترین برندهای مدادرنگی می تواند در انتخاب صحیح ابن کالا کمک کند .

@@@ فابر کاستل - Faber castle

فابرکاستل کارخانه تولید نوشت افزار است که در سال ۱۷۶۱ توسط کاسپر فابر در نورنبرگ تأسیس شد و تاکنون توسط خانواده فابر اداره می‌شود.. فابرکاستل اکنون پس از گذشت بیش از 250 سال همچنان یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان لوازم تحریر در جهان می باشد که محصولات آن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این کمپانی در زمینه تولید مداد رنگی های لوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای موفقیت چشمگیری داشته است . عبارت از سال 1761 که در جعبه های این مداد رنگی ها درج شده است جذابیت طراحی این محصول را دوچندان کرده است. از ویژگی های این مداد رنگی ها می توان به نرم بودن ،خوش رنگ بودن و مغزی با کیفیت آن اشاره کرد .


@@@ لیرا - Lyra

کارخانه مداد رنگي حرفه اي لیرا درسال ۱۸۴۰ در آلمان تاسیس شد .و بطور خاص براي نقاشان، نگارگران، تصويرسازان و طراحان طراحي شده است. بدنه گرد اين مدادها از چوب مخصوص تهيه شده است و رخ آن نماي كاملا حرفه اي دارد. مغزي پلي كروميك 3.7 ميليمتري اين مدادها از بهترين نوع گرافيت و پيگمنتهاي حرفه اي تهيه شده است و پايداري و ثبات زياد رنگ و قدرت تركيب و تلفيق فوق العاده شفافیت خاصی روي كاغذ دارند. مدادهاي رنگي حرفه اي لیرا بصورت تك رنگ و عددي در 100 رنگ متنوع در فروشگاه هاي معتبر ارائه مي شوند.

@@@ وینزور - Winsor

وینزور اند نیوتن یک شرکت انگلیسی واقع شده در لندن می باشد که در زمینه ساخت وسایل نقاشی و هنر های تجسمی از جمله آبرنگ، گواش ،رنگ اکریلیک، بوم نقاشی، قلموی نقاشی، کاغذ طراحی، روغن های نقاشی و سایر ملزومات آن فعال است و محصولاتش در سراسر دنیا عرضه می گردد. وینزور اند نیوتن توسط ویلیام وینزور و هنری نیوتن در سال 1832 تاسیس گردید. مدادرنگی های این برند یکی از بهترین مدادرنگی های موجود می باشد که از تنوع رنگ بسیار خوبی برخوردار می باشند.جعبه ی چوبی این مداد رنگی یکی دیگر از ویژگی های برجسته این برند است که به جذابیت آن افزوده است.


@@@ استدلر - Staedler

این کمپانی 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سرتاسر جهان دارد و یکی از بزگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در جهان است. کالاهای استدلر شامل مغز اتود، پاستل و مداد شمعی، مداد رنگی و پرگار و انواع ابزارهای نوشتن می باشد که با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به بازار عرضه می شود. استدلر ،برندی آلمانی می باشد که در زمینه کیفیت رقیبان را می تواند پشت سر بگذارد. بالای نوک مدادهای رنگی استدلر دارای پوششی باریک و سفید رنگ است. این پوشش که A.B.S نام دارد، برای مقاوم کردن نوک مداد در برابر شکستن به کار رفته است. علاوه‌ بر این، نوک این مدادها بسیار نرم و دارای رنگی غلیظ است.


@@@ فکتیس - Factis

سابقه ی حضور فکتیس در بازار ایران نشانگر دیدگاه مثبت مصرف کنندگان نسبت به این محصولات است.دیدگاهی که شاید ریشه در خاطرات خوش دوران تحصیل و حس خوب کودکی دارد. مدادرنگی های فکتیس مرغوب و نرم می باشند و مغزی این مدادها در برابر شکستن بر اثر فشار زیاد دست یا تراشیدن زیاد مقاوم می باشد.


@@@ پیکاسو - Picasso

برند پیکاسو از سال 1383 با توجه به نیاز بازار با هدف ارائه محصولات لوازم التحریر با کیفیت و حفظ حقوق مصرف کننده کالای لوازم التحریر که دانش آموزان محترم می باشند اقدام به ارائه محصولات خود مطابق استانداردهای روز اروپا در ایران نموده است و همواره رضایت مصرف کنندگان عزیز بالاترین هدف ما بوده و می باشد . مدادرنگی پیکاسو محصولات خود را با تنوع گسترده و بسته بندی متنوع ارائه می کند تا توجه و رضایت همه نوع سلیقه ای را به خود جذب کند.


@@@ دیزاین - Design

مدادهاي رنگي حرفه اي ديزاين بطور خاص براي نقاشان، نگارگران، تصويرسازان و طراحان طراحي شده است. بدنه گرد اين مدادها از چوب مخصوص تهيه شده است و رخ آن نماي كاملا حرفه اي دارد. مغزي پلي كروميك 3.7 ميليمتري اين مدادها از بهترين نوع گرافيت و پيگمنتهاي حرفه اي تهيه شده است و پايداري و ثبات زياد رنگ و قدرت تركيب و تلفيق فوق العاده اي روي كاغذ دارند. مدادهاي رنگي حرفه اي ديزاين در بسته بندي هاي شيك چوبي ارائه مي شوند. مدادهاي رنگي حرفه اي ديزاين بصورت تك رنگ و عددي در 50 رنگ متنوع در فروشگاه هاي معتبر ارائه مي شوند.


@@@ اونر - Owner

نوک این مدادها در برابر فشار بسیار مقاوم است و به راحتی نمی‌شکند. در بسته‌بندی فلزی و محکم این محصول، هر مداد رنگی جای مخصوص به خود را دارد. این ویژگی از ایجاد بی‌نظمی در جعبه جلوگیری می‌کند. در این جعبه به صورت لولایی و بسیار آسان باز می‌شود.


@@@ کوییلو - Quilo

نام «کوییلو» (Quilo) از نام نوشت‌افزار قدیمی به نام «کوییل» (Quil) گرفته شده است. این برند که در آلمان پایه‌گذاری شده است، محصولاتی کاربر پسند و حافظ محیط زیست هستند. در فرآیند تولید محصولات کوییلو به جزئیات توجه زیادی می‌شود. این شرکت متعهد شده است تا با تولید محصولاتی بادوام بتواند الهام‌بخش مصرف‌کنندگان باشد. یکی از برندهای موفق در زمینه تولید لوازم التحریر علی الخصوص مداد رنگی برند کوییلو می باشد . مدادهای با کیفیت و بادوام کوییلو دست را خسته نمی‌کند و کاربر را مجبور به تراشیدن مکرر مداد نمی کنند چراکه نوک این مدادها مقاوم و در عین حال نرم می باشد . مداد رنگهی های کوییلو در تنوع و زیبایی رنگ بی نظیر می باشند.


@@@ میلان - Milan

نوک مداد رنگی‌های 211 میلان مجهز به «سیستم محافظت نوک» (LPS =Lead Protection Sysyem) است. این سیستم از شکستن نوک در اثر وارد شدن فشار جلوگیری می‌کند تا فرد بتواند بدون اینکه دائماً در حال تراشیدن مدادهایش باشد، به نقاشی بپردازند. از دیگر قابلیت‌های این بدنه سر نخوردن آن در دست و روی میز است. به‌این‌ترتیب نقاشی یا طراحی خط نمی‌خورد و وقت فرد برای پاک کردن و اصلاح این خط‌خوردگی هدر نمی‌رود. مداد رنگی های میلان تنوع رنگ فوق العاده ای دارند.

  • ★★★ بهـتریـݧ برندهاے مداد رنگـے فقــط جهت آشنایے ؛ نه تبلـغ !


2.85Article Rating


ارسال نظر جدید

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.