جستجو در مقالات
مقالات
خرمهره چیست و کارایی آن چه می باشد؟

خرمهره چیست و کارایی آن چه می باشد؟

  خرمهره  چیست  و کارایی آن چه میباشد .

 خر مهرهدر اصل قسمت خاصی از گردن حیوان خر می باشد که از استخوان نخاعی آن حیوان جدا شده و تراش داده می شود . روایات زیادی در رابطه با خر مهره و اثرات و انرژی های آن وجود دارد که در اینجا مهمترین آنها را توضیح خواهیم داد

.

خر مهره در اصل برای زبانبندی افراد حسود و نیز در امان نگه داشتن صاحب آن از هرگونه چشم زخم به کار می رود . در واقع افرادی که در محیط اطراف شما می باشند در صورت مشاهده پیشرفت شما ( چه از لحاظ مالی و رونق کسب و کار و چه از لحاظ گشایش بخت ) به صورت ناخود آگاه به شما حسودی خواهند کرد که باعث خواهد شد انرژی های منفی از سمت آنها بر شما وارد شده و جلوی پیشرفت شما را بگیرند.

 

کار اصلی خر مهره دفع نمودن انرژی های منفی اطرافیان می باشد . این انرژی های منفی به سرعت میتوانند بر زندگی شما تاثیر منفی گذاشته و پیشرفت شما را متوقف نمایند .

دقت داشته باشید که تفاوت عمده ی خر مهره با مهره ی مار این است که مهره ی مار به شما انرژی مثبت داده و به اطرافیانتان ( به نفع شما ) انتقال می دهد و خر مهرهانرژی های منفی اطراف را از شما دفع می کند . این دو می توانند مکمل خوبی برای شما باشند .


و اما کارایی خر مهره در رونق کسب و کار و بیشتر شدن روزی چیست ؟

 

همانگونه که گفته شد اصلی ترین دلیل عدم پیشرفت شما نظر بد و چشم زخم اطرافیان شما می باشد و در صورتی که بتوانید این انرژی ها از خود دفع نمایید دلیلی برای عدم پیشرفت و کم بودن روزی نخواهید داشت .

اندازه خر مهره اصل تقریبا کمی بزرگتر از یک بند انگشت می باشد .

توجه داشته باشید که در اینجا از نوشتن مطالب تکراری و کپی برداری شده پرهیز نموده ایم لذا تمامی نوشته ها از روی تجربه ی چندین ساله و گفته های معتبر می باشد .


  • خرمهره چیست و کارایی آن چه می باشد؟


2.43Article Rating


ارسال نظر جدید

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.